چگونه خطرناک PKD بیماران با 9 سانتی متر کلیه کیست
نوشته شده توسط : Andy

چگونه خطرناک PKD بیماران با 9 سانتی متر کلیه کیست

9 سانتی متر کلیه کیست، PKDIs PKD بیمار با کیست کلیه 9 سانتی متر به طور جدی؟ آیا دیالیز ضروری است؟ چه مدت می توانم زندگی کنم؟ به دنبال این مقاله برای دریافت پاسخ، و یا شما می توانید مستقیما به صورت رایگان در دسترس ONLINE DOCTOR شوید.
بیماری کلیوی پلی کیستیک (PCKD) یک بیماری ژنتیکی است که سبب می شود که کلیه ها با کیست های بی شماری بزرگ شوند و ساختارهای بالن مانند مایع هستند. در بیشتر موارد این امر منجر به تشدید عملکرد کلیه می شود و در نهایت بیماران دیالیز یا پیوند می توانند توصیه شوند.
در بیشتر موارد، کیست های کلیه 9 سانتی متر به این معنی است که عملکرد کلیه شما بسیار کم است که توسط کلیه های آسیب دیده کاهش می یابد. بیماران معمولا از یک سری علائم از قبیل: درد پشت، پروتئینوری، هماچوری، اشتهای کم، تهوع، استفراغ، فشار خون بالا و غیره رنج می برند. سپس به طور جدی بر کیفیت زندگی تأثیر می گذارد، بنابراین چه درمان هایی می تواند عوارض را کاهش دهد و کیست های کلیه را از ریشه
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان جایگزین برای ADPKD است. این می تواند کیست کلیه را کاهش دهد و بافت کلیه آسیب دیده را تعمیر کند. ADPKD را می توان از ریشه درمان کرد.
این درمان مبتنی بر طب سنتی چینی (TCM) است اما از خارج استفاده می شود. تمام داروهای چینی از طبیعت می آیند و پس از آن همگام سازی می شوند و به پودر تبدیل می شوند تا اطمینان حاصل شود که داروهای چینی می توانند حداکثر کارایی را داشته باشند. بیماران فقط باید بر روی بستر قرار بگیرند تا این درمان را انجام دهند. دو کیسه دارویی روی بیمار قرار می گیرند. مواد تشکیل دهنده فعال در داروهای چینی به طور مستقیم با کمک دستگاه اسمز و نفوذ پوست به ضایعات کلیوی می رسند.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، از طریق افزایش نفوذپذیری دیواره کیستی، افزایش سرعت جریان خون در دیواره کیست، جلوگیری از توانایی سلول ها در تولید مایعات کیستی و تغییر تفاوت فشار داخلی و خارجی دیواره کیستی، بهبود عملکرد کلیه با عملکرد رگ های خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی و ارائه مواد مغذی. به طور کلی، پس از یک ماه از Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای PKD، علائم PKD به طور موثر کاهش می یابد. علاوه بر این، اندازه کیست کلیه کوچکتر و کوچکتر خواهد شد. مهمتر از همه، PKD می تواند از نارسایی کلیه جلوگیری کند، که می تواند به طور موثر طول عمر را افزایش دهد.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: